Eksperimen SEO YouTube 2 : Cara Menaikkan Kedudukan Video YouTube pada 2021

SEO YouTube: Cara Menaikkan Kedudukan Video YouTube pada 2021

How to schedule exam center and timing through Prometric Sharing on the ways to pass SOA Exam IFM in 3 hours How to apply for SOA Exam Fee Reimbusment? UTAR Actuarial Science Study Program SOA Exam LTAM Guide

Eksperimen SEO YouTube - Kesan dalam Aliran Turun

Protagonis utama siaran Percubaan Pengoptimuman Enjin Carian (SEO) YouTube ini ialah video YouTube saya, Tutorial Google AdSense yang menekankan pada keseluruhan proses cara mendapatkan Kelulusan Google AdSense untuk tapak web Blogger dengan kurang daripada 20 siaran dan sedikit trafik carian organik sahaja. Video ini telah membantu saya menarik pelanggan dan mencapai sebahagian daripada 1000 pelanggan dalam beberapa bulan yang lalu. 

Baru-baru ini saya mendapat tahu bahawa video YouTube nombor 1 saya di bawah kata kunci yang berkaitan dengan "Kelulusan Google AdSense untuk Blogger" tidak menunjukkan prestasi yang baik. Tera video ini menurun daripada 700 kepada 350 dalam masa 2 minggu selepas aliran menaik yang lama berlangsung selama 3 bulan secara keseluruhan.

Bagaimana untuk meningkatkan tera dan tontonan video YouTube menggunakan amalan Pengoptimuman Enjin Carian (SEO) YouTube?

Saya tidak mengubah apa-apa atau apa-apa perkara berkaitan SEO pada Video Tutorial Google AdSense ini sejak saya menerbitkannya, kecuali pemotongan beberapa klip yang telah saya letakkan sebagai bukti tentang cara saya menyelesaikan beberapa isu di tapak web saya seperti yang dinyatakan oleh Google AdSense.

Aliran menaik yang semakin pantas ditunjukkan dalam graf ini sejak pertengahan Oktober mungkin disebabkan oleh pelancaran Siri Tutorial Blogger + AdSense pada saluran YouTube saya , siri ini entah bagaimana serupa dengan protagonis utama dalam siaran Percubaan SEO YouTube ini , tetapi saya menggunakan rakaman apa yang telah saya lakukan sebelum tapak web Blogger saya diluluskan oleh Google AdSense dan bukannya ringkasan tentang apa yang saya alami untuk mendapatkan kelulusan Google AdSense.

Bagaimana untuk meningkatkan tera dan tontonan video YouTube menggunakan amalan Pengoptimuman Enjin Carian (SEO) YouTube?  Bagaimanakah cara saya mengoptimumkan video YouTube untuk SEO?

Pada masa ini saya telah menerbitkan 12 BAT Inggeris dan 11 BAT Cina atau Mandarin  pada saluran YouTube saya sejak pertengahan Okt, dan kebanyakan video Tutorial Google AdSense ini diterbitkan pada bulan November . Mungkin itulah sebabnya kesan itu terus meningkat sehingga mencapai kemuncak.

Selain itu, apabila saya mencari kata kunci "Tutorial Google AdSense" di YouTube, tiada video Tutorial Google AdSense saya berada di halaman pertama hasil carian . Mungkin kerana video YouTube saya ialah Tutorial Google AdSense tetapi saya tidak menambah apa-apa yang berkaitan dengan kata kunci “Tutorial Google AdSense” pada tajuk dan menyebutnya dalam Kotak Penerangan.

Oleh itu, ini adalah pelarasan berikut yang saya buat untuk meningkatkan SEO Video Tutorial Google AdSense saya.

Pelarasan SEO YouTube 1 - Tukar Tajuk Video

Tajuk Asal Tutorial Google AdSense ini ialah 

[CC] Kelulusan Google AdSense Untuk Blogger blogspot.com 2021 | 8 Petua untuk mendapatkan Kelulusan AdSense dengan Cepat

Adakah menukar tajuk video YouTube membantu meningkatkan SEO?  Bagaimana untuk meningkatkan tera dan tontonan video YouTube menggunakan amalan Pengoptimuman Enjin Carian (SEO) YouTube?  Bagaimanakah cara saya mengoptimumkan video YouTube untuk SEO?  Tajuk Video YouTube: Patutkah Anda Mengubahnya untuk SEO?

Saya menukar tajuk kepada 

Tutorial Google AdSense : 8 Petua Cara Mendapatkan Kelulusan Google AdSense untuk tapak Blogger Dengan Cepat pada 2021

Adakah menukar tajuk video YouTube membantu meningkatkan SEO?  Bagaimana untuk meningkatkan tera dan tontonan video YouTube menggunakan amalan Pengoptimuman Enjin Carian (SEO) YouTube?  Bagaimanakah cara saya mengoptimumkan video YouTube untuk SEO?  Tajuk Video YouTube: Patutkah Anda Mengubahnya untuk SEO?

Jadi saya menyebut Google AdSense Dua kali dalam tajuk ini, dengan kata kunci "Tutorial Google AdSense" di bahagian pertama dan " Kelulusan Google AdSense untuk Blogger" di bahagian tengah. Saya menggunakan kesemua 100 aksara untuk mencipta tajuk baharu dan saya harap ia boleh menjadi strategi SEO yang berguna untuk saya meningkatkan pandangan dan tanggapan video ini di Hasil Carian YouTube.

Pelarasan SEO YouTube 2 - Tukar Penerangan Video

Untuk meletakkan kedudukan video YouTube saya pada beberapa kata kunci volum carian tinggi, saya juga membuat beberapa pelarasan SEO YouTube pada perkataan yang digunakan dalam kotak keterangan. Saya menggandakan penggunaan kata kunci "Tutorial Google AdSense" dalam Kotak Penerangan. 

Bagaimanakah anda menyelidik kata kunci video YouTube?  Bagaimanakah anda mencari kata kunci di YouTube?  Bagaimanakah anda mencari kata kunci yang paling banyak dicari di YouTube?

Di samping itu, saya mendapati bahawa saya menggunakan "Kelulusan AdSense" beberapa kali dan bukannya "Kelulusan Google AdSense" , jadi saya hanya menukar kata kunci ini dan membiarkannya menjadi kata kunci 3 perkataan tertinggi ke-2 yang digunakan dalam perihalan baharu.

Bagaimanakah anda menyelidik kata kunci video YouTube?  Bagaimanakah anda mencari kata kunci di YouTube?  Bagaimanakah anda mencari kata kunci yang paling banyak dicari di YouTube?

Menyebut 1 hingga 2 kata kunci khusus secara berterusan ialah amalan SEO YouTube yang baik, tetapi menggunakan kata kunci yang sama secara kerap dalam penerangan boleh menyalahgunakan amalan SEO YouTube ini secara berlebihan dan membawa kepada Pengoptimuman Terlalu (yang bermaksud menggunakan terlalu banyak Peningkatan SEO) . Untuk mengelakkan algoritma YouTube menandai video saya sebagai video spam kata kunci, saya cuba mengurangkan ketumpatan dan kekerapan kata kunci "kelulusan Google AdSense" .

Daripada menyebut "cara mendapatkan Kelulusan Google AdSense untuk tapak web anda", saya akan menukar beberapa perkataan dan struktur ayat sambil mengekalkan konteks yang saya ingin nyatakan dengan sebaik mungkin. Saya menggunakan ayat ini untuk mengelakkan Pengoptimuman Terlebih pada video YouTube saya , termasuk:

  • Bagaimana untuk menerima kelulusan daripada Google AdSense untuk tapak web anda?

  • Bagaimana untuk membenarkan Google AdSense meluluskan tapak web anda?

  • Bagaimana untuk membuat laman web anda diluluskan oleh Google AdSense ? dan lain-lain  

  • Bagaimana untuk memohon Google AdSense dengan tapak web anda?


Pelarasan SEO YouTube 3 - Reka Bentuk Semula Teg YouTube

Sementara itu, saya juga mereka bentuk semula tag yang saya gunakan dalam video Tutorial Google AdSense ini selepas saya membuat beberapa kajian kata kunci menggunakan TubeBuddy. 

Teg YouTube ialah kata kunci yang digunakan untuk memaklumkan YouTube konteks video. Tag adalah salah satu faktor penting dalam kedudukan video YouTube kerana ciri SEOnya.

Fokus utama teg yang saya gunakan dalam video ini adalah pada 2 kata kunci , "Kelulusan Google AdSense" dan "Tutorial Google AdSense" . Jadi anda boleh lihat kebanyakan tag yang saya gunakan dalam penerangan baharu semuanya berkaitan dengan 2 kata kunci ini.

Adakah teg YouTube membantu dengan SEO?  Bagaimanakah anda menggunakan tag SEO di YouTube?  Bagaimana untuk melakukan SEO YouTube dengan tag video?

Adakah teg YouTube membantu dengan SEO?  Bagaimanakah anda menggunakan tag SEO di YouTube?  Bagaimana untuk melakukan SEO YouTube dengan tag video?

Pengakhiran

Saya tidak tahu bagaimana video Tutorial Google AdSense ini akan berprestasi selepas saya membuat penambahbaikan SEO YouTube ini, terutamanya apabila orang mencari kata kunci “Tutorial Google AdSense” di YouTube.

Saya akan terus menggunakan peningkatan SEO YouTube terbaharu yang saya buat pada video YouTube saya sepanjang Disember. Jika terdapat sebarang penurunan drastik dalam kedudukan, teraan atau tontonan pada video YouTube ini, maka saya mungkin menghentikan Eksperimen SEO YouTube ini dan mengembalikan semula semua tetapan sebelum ini. Saya harap ini bukan cara saya akhirnya meningkatkan prestasi video YouTube saya dengan pelarasan SEO ini. 

Apakah itu SEO YouTube?  Bagaimana untuk melakukan Pengoptimuman Enjin Carian YouTube?  Bagaimanakah anda mendapat 1000 pelanggan di YouTube?

Ini adalah langkah yang berisiko bagi saya kerana video ini berada di kedudukan #1 dalam beberapa kata kunci di YouTube. 

Tapi Tak Pernah Cuba Tak Pernah Tahu kan.


Time Mangament and Planningon SOA Exam FM Calculations and Study Suggestion for SOA Exam Tips about Study Materials of SOA

Comments

Popular posts from this blog

List of Google AdSense Approval and AdSense-related Posts with YouTube videos

JaxxBAT 12 - How to fix Google AdSense Pending Review Issue?